tisdag, augusti 23, 2005

Förlovad

I helgen, lördagen den 2005-08-20 förlovade vi oss, jag och min flickvän Elin. Det blev en mycket bra och varm lördags kväll som började med vår förlovning nere vid Fyrisån i Uppsala. En jätteromantisk plats med domkyrkan som nära granne och även ett fall i Fyrisån som gurglar upp ett härligt vit skum och som får den platsen som vi valde att förlova oss på mera levande. Det blev mycket pussande och kramande såklart!! =) Efter en lång stund i det härliga solskenet gick vi hand i hand genom stan med våra fina ringar på fingret och slutligen hamnade vi på en grekisk restaurang där vi åt en god middag. Vi satt alldeles intill Fyrisån i solen och njöt av sommaren och varandras sällskap. På dagen hade vi ätit Belgisk choklad och druckit champagne. Det blev mera av den varan när vi kom hem efter middagen även fast vi var rejält mätta =) Jag hade innan, då vi var i Egypten frågat min tjej om hon ville förlova sig, och det ville hon. När vi väl var hemma igen så började vi kolla efter ringar och vi hittade ett par som passade oss mycket bra.

En bild nedan av våra ringar


Ha det bra allesammans.

PH

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

GRATTIS!

19 september, 2005 14:34  
Blogger Per sa...

Hej!
Tack så mycket Sandra =)

27 september, 2005 18:35  
Anonymous Anonym sa...

GRATTIS PERRA HOPPAS NI HAR ETT BRA LIV TILLSAMMANS!! JAG SKA SJÄLV TILL EGYPIEN I JANUARI DOCK INTE MED MIN TJEJ (HAR EJ TJEJ) UTAN MED MIN FAMILJ DET SKA BLI KUL :) / SIMON 19

07 augusti, 2012 19:10  

Skicka en kommentar

<< Startsida