söndag, september 09, 2007

Starlight Express i Globen, Stockholm



Bilder Ticnet
YESSS!
Jag var mellan 10-13 år när jag såg musikalen Starlight Express i London för första och sista gången trodde jag då. Jag minns ganska mycket av musikalen som Andrew Lloyd Webber har
gjort. Den var grymt bra!
Musikalen sattes upp 1984 i Londons West End där den har setts av över åtta miljoner människor och en av dem var jag ;) Starlight Express har kallats världens snabbaste show. Alla dansare och skådespelare åker rullskridskor, vilket garanterar full fart och fantastiska stunts. Starlight Express handlar om ett barns dröm där leksakstågen plötsligt blir levande och antar mänskliga gestalter. Det är första gången musikalen kommer till Sverige!!
Lördag 3 november 2007 smäller det för då ska vi till Globen och se denna fartfyllda show =)

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack så mkt! Du är en väldigt empatisk människa :) nej älta hjälper ingen,kommer inget gott ur att bli bitter. Man får se det positiva och gå vidare! Jag har faktiskt två barn,underbara små pojkar som hjälper så mkt! Men sen är det ju aldrig lätt när man levt många år ihop och delat så mkt,så det är skönt att vi fortf. kan vara vänner ! Ja guud den drinken ser verkligen god ut :)Reser du mkt i jobbet ? Okeeej inte riktigt lika mörkhårig som nu,men fortf. brunette ;p hur länge har du och din flickvän/fästmö varit tillsammans ?

10 september, 2007 08:20  
Anonymous Anonym sa...

http://www.polarbrod.se/req.aspx?pageid=147

10 september, 2007 15:45  
Blogger Per sa...

Tack för den Anna =)
Här ser du som sagt motsatsen http://www.polarbrod.se/req.aspx?pageid=148

10 september, 2007 21:31  
Anonymous Anonym sa...

asså det här är ju lite kul men spooky men oj så "talande"..
jag såg ju på top model och när jag kom tillbaka till datorn o loggade in å såg de nya kommentarerna så var det en gul varningssymbol på just din kommentar med brödlänkarna.

Med röd text stod det " denna kommentar är inte godkänd" och jag vet inte varför den inte blev det, jag har ju att ala kommentarer godkänns och jag får inte bort varningen...haha

kanske för att du har så fel kring mackorna och att nån snäll bloggmakt inte vill att du ska göra bort dig för mycket!
;)

10 september, 2007 21:39  
Anonymous Anonym sa...

alltid kul att åka iväg o se shower o liknande!
japp det är vår sessan! lite lik eran nya katt tycker jag =)

10 september, 2007 22:00  

Skicka en kommentar

<< Startsida