lördag, september 08, 2007

Mini ME - blond

Jag var blond när jag var liten. Söt va? ;) Alla bilder är klickbara som vanligt i min blogg för ett större format. Elin anser inte att jag var blond när jag var liten. Men det tycker i alla fall jag. Du får gärna komma med ditt utlåtande vad anser du i frågan? Var jag blond som liten? Håll tillgodo =)
Mormor, Johan O Den förste Moekanen kollar ut sommaren 1983

Rör inte mina pluppar =) Pelle december 1982

Per O Johan äter banan våren 1983

Cross Pelle

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jag är ledsen men du är inte blond ;) massivt söt dock!

09 september, 2007 09:44  
Blogger Per sa...

Hej Louise!
Tack så mycket. Det var snällt skrivet =) Okej.. Kanske inte blond men mer blond än jag var brunhårig, jag som liten. Håller du med om det? Jag som vuxen är helt brunhårig men när jag var liten var det stor skillnad på hårfärgen som jag tycker syns på bilderna.

09 september, 2007 13:50  
Anonymous Anonym sa...

haha så söt! mer rödblond isf kanske? =)

09 september, 2007 18:58  
Blogger Per sa...

Hej Evelina,
Tack för kommentaren och att du tycker jag var söt som liten =) Tja! Kanske mer rödblond. Jag är inte hårexpert men åt det blonda håller var det anser jag i alla fall.. Ha det bra!

10 september, 2007 21:38  

Skicka en kommentar

<< Startsida