söndag, september 02, 2007

England

I april i år var jag i London. Det är verkligen en STORstad men ändå så nära oss här i Sverige. Vi bodde i South Kensington, de rika kvarteren. Det fanns förutom vanliga affärer mer exklusiva som någon Ferrariaffär här och där. Jag har aldrig sett så många lyxbilar. Det var Ferrari, Porsche, Bentleys, BMW, Mercedes, Rolls Roys mfl. Jag var i London över helgen och värdet var riktigt bra, ca 25 grader varmt och strålande sol :) London är en oerhört fin stad, lätt att ta sig också med tunnelbanan i staden. London är Europas största stad med ca 7,4 miljoner invånare. Om London: http://sv.wikipedia.org/wiki/London

Shopping blev det absolut! Där vi bodde var det gångavstånd till Hyde Park och även till Harrods som är en riktigt, riktigt stor galleria. Ungefär som NK i Stockholm fast mycket fetare ;) Jag köpte standardutbudet när jag var i England/London sist :) Te och marmelad till tjejen och M-kullor till mamma som hon kallar dem vilka hon är mycket förtjust i. Tjejen fick också choklad och temuggar med små söta katter på.



Bild wikipedia

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej.. Själv funderar jag på en weekend resa till london elr paris. kan fortfarande inte bestämma mig =)

03 september, 2007 09:12  
Anonymous Anonym sa...

äh, budord är bara bullshit :P tack så mycket!

03 september, 2007 18:49  
Anonymous Anonym sa...

Precis så jag menade. Men jag hittar inte det där "Mitt eget jag" i stilmallen någonstans... Jätte kostigt, eller så är jag blind. men jag ska leta vidare. tack för hjälpen!

04 september, 2007 18:20  
Anonymous Anonym sa...

tack träningen gick riktigt bra.. värmde upp men en jogginrunda på 30 min först.. sen blev det en och en halv timmes dansträning,.. lite trött i musklerna nu:) ha det fint!!

04 september, 2007 21:35  
Anonymous Anonym sa...

Ja det beor ju på. Svårt att säga vad som är upp och ner på ostskivan eller salamin t.ex. Jag har försökt lista ut vad som är fram och baksida utan att lyckas, hehe.Kul med resor, har rest ganska mycket också! Ha en riktigt bra dag!

08 september, 2007 11:53  
Anonymous Anonym sa...

haha ja jag kämpar med med en sån okunskap inom det ämnet här hemma =)
london är ju supermysigt btw!
ha en bra lördag!

08 september, 2007 12:29  

Skicka en kommentar

<< Startsida