torsdag, augusti 23, 2007

Viktor och Rolf - saknad

Viktor och Rolf var en riktig succé världen över för HM. En kassasuccé kan man minst sagt kalla det för när folk rusade till HM butiker runt hela världen för att köpa kläder. Det har varit några kollektioner genom åren. Karl Lagerfelt, Stella McCartney och nått crap med Madonna..
Inga av dessa kollektioner innefattar herrkläder! Det är ju riktigt dåligt av HM. Viktor och Rolf som en räddare i nöden för oss MÄN =) Äntligen nått snyggt och något som håller kvalité och som anses som märkeskläder kom ut i butikerna. Jag köpte en skjorta, t-shirt, sweatshirt över nätet och en cardigan i Prag. Jag var shopping galen när HM rullande ut för första gången en vettig, stor och mycket attraktiv kollektion för både män och kvinnor, TACK för det HM.
Nästa kollektion som HM presenterar blir av designern Robert Cavalli och ja gissa om denna kollektion är för män och kvinnor... Svaret är JA. Det är för båda! Det blir kanske en ny kassasuccé för HM? Smart drag från HM att fortsätta på jättesuccén som Viktor och Rolf var att ha kollektioner som har kläder till både kvinnor och män :)

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag är väldigt nyfiken på Robertos kollektion för H&M! :)

23 augusti, 2007 22:26  
Blogger SOFIE sa...

Hej!

Jag vill tipsa om min nya blogg. Jag jobbar som modeassistent i Los Angeles och skriver dagbok harifran.

http://idagilosangeles.blogspot.com

Titta garna in!
Sofie

24 augusti, 2007 01:59  
Anonymous Anonym sa...

Måste bara säga att jag tycker att det är sjukt kul att läsa en killes blogg (för en gångs skull!)
och att du har hållt på så länge som du gjort är ju bara ett ännu större + !
Keep up the great work!

24 augusti, 2007 11:31  
Blogger Per sa...

Angelica: Samma här =) Det blir säkerligen en bra kollektion för HM. Gött att det är herrkläder denna gång också.

Sofie: Hej Sofie! Tack för tipset.
Modeassistent i Los Angeles låter nice :) Trivs du med det? Jag har kollat in din blogg nu också.
Ha en trevlig helg!

24 augusti, 2007 14:47  
Blogger Per sa...

Hej Mika!
Du får ett eget inlägg från mig :)
Det var riktigt roligt att höra att du tycker det var kul att läsa min blogg, inte bara tjejer som bloggar ;), men mest är det tjejer som sysslar med bloggning. Tack så mycket för +:et också hehe!!

Det ska jag göra.. Kul att skriva av sig ibland. Jag tar inte bloggen så seriöst så jag skriver varje dag men ibland är det kul att skriva lite =)

Ha en riktigt trevlig helg!

24 augusti, 2007 14:55  

Skicka en kommentar

<< Startsida