torsdag, juli 26, 2007

Vart ska katten vara om inte i..

handfatet? =) haha

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Alltid spännande att borsta tänderna med en katt i huset.
Min kräver att få sina borstade varenda gång jag gör det ;)

26 juli, 2007 21:40  
Blogger Per sa...

Hej Diana,
Tack för kommentaren =)
Ja, jag håller med haha. Tillmötesgår du din katts krav? Min katt vill bara ha uppmärksamhet ;) Slå på kranen är ett bra sätt att få dem ur handfatet :) Katter ska alltid vara i centrum. Fina djur!

Ha det gött.

27 juli, 2007 13:01  
Anonymous Anonym sa...

Hej igen! På Götheborg jobbar man 24 timmar och sen är man ledig 24. Så förmodligen var du väl där när jag gjorde något annat. Fast vi brukar hålla oss kring båten ändå.. Men nej vi får inget betalt alls. I princip allt jobb som händer kring Götheborg är med hjälp av volontärarbetare. Det är bara kaptenen och den fasta besättningen som får en liten summa.

I New Jersey ska jag jobba som Au Pair. Två killar på 5 och 10 år. Ska vara där ett år och sedan resa på västkusten en månad. Så blir borta 13 månader allt som allt. Ska verkligen bli jätteroligt!

27 juli, 2007 17:05  
Blogger Per sa...

Hej Sara,
Ja vi var där ganska sent. Vid 18-tiden men det var mycket folk då också. Inget betalt? Fydå. Men man får vara berädd ibland att jobba friviligt för den goda sakens skull =) Det är ju som jag skrev innan en upplevelse för livet. Eller vad tycker du som jobbar på båten? Har du hunnit med att segla än? Nån dag du är på båten lär det ju blåsa? ;)

Okej. Vilken resa =) All lycka till med jobbet i USA.

Simma lugnt.

28 juli, 2007 11:13  
Anonymous Anonym sa...

Njaa, dom seglar ju ingenting på denna västkustturné. Seglen är avplockade i göteborg för att torka! Sen behövs det alldeles för mkt folk för att kunna segla henne och det hann dom inte få tag på nu med så kort varsel. Det är också så korta etapper.. För vind har vi verkligen haft :D Så det beror inte på den!
Ha det fint

28 juli, 2007 13:44  

Skicka en kommentar

<< Startsida