onsdag, juni 20, 2007

Rondellhundar

Det har formligen exploderat med hundar i hela Sverige. Överallt i vårt avlånga land har det ställt ut hundar i rondeller som utsmyckning antar jag. Det hela började i alla fall i Linköping och spreds sig sen som en löpeld. Det var inte enbart hundar som ställdes ut i rondeller utan också andra djur.

Nu har det gått en tid och alla hundar vad jag vet är ur rondellerna, normalläge har infunnit sig :) Det var ganska kul att se alla olika kreationer som skapades under denna invasion av hundar!

Jag fotade med min mobilkamera en hund i Uppsala. Det var i samband med en väldigt känd Fuglesangs äventyr i rymden. Bilden ovan visar vad jag menar ;) Mer om hundar här:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,927256,00.html

Hade jag fått skickat in denna bilden till aftonbladet hade givetvis min bild vunnit omröstningen som länken ovan avslutar med i artikeln. Mycket COOL hund tycker jag. Vad tycker du? Voov hörs dessutom dåligt In Outer Space, skönt - kan man flytta dit? =)