lördag, juni 09, 2007

Företagsfest i Stockholm

Hej på er!

Igår var jag på firmafest i Stockholm.
Vi åkte båt i Stockholms skärgården i det bästa väder man kan tänka sig. Skärgården är bedårande vacker. Närmare naturen kommer man knappast. Luften är ren och det råder ett lugn och är en bra avkoppling att lämna storstans stressande och få åka ut bland öar och se storslagen natur.

God mat i goda vänners sällskap var det på vår båt och mycket drickande blev det också ;) Det gjorde sammanfattningsvis kvällen riktigt lyckad!

Väll i hamn så bar det av till ett uteställe som heter Hotellet i stan.
Där dracks det x antal drinkar och det skålades över borden på Hotellet. Väll i Uppsala när klockan var runt 03:00 gick jag hem från en krogen i Uppsala i en ljumen sommarkväll.

Härligt!!

Det blir bara roligare ju mer man dricker ;)

Hur var din kväll igår? =)

Ha det bra i värmen allesammans!!

PH

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Den 8:e fyllde jag ju 23... =) Puss!

14 juni, 2007 20:47  
Blogger Per sa...

hihi..

I know my darling!
Du fick ju änglavingarna av mig i guld, if you remember? ;)
(kul att posten han fram)

Det var en mysig båtfärd. Synd bara att inte du var med mig :)

Jag ringde dig från båten och delade med mig av min färd i Sthlmsskärgård.

Kyssar på dig gumman!
Din Pojke

24 juni, 2007 14:05  

Skicka en kommentar

<< Startsida