torsdag, juli 05, 2007

Oh Laura - Release Me

Hej i sommaren,

Det soliga vädret håller i sig. Toppen att man är ledig :)
Nästa vecka är jag på västkusten och semestrar där. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig där också.

Skickar en tanke till de i söder. Trist med regn hela tiden och allt som förstörs med översvämningar som följd av allt regnade.

Över till musikgruppen Oh Laura. De har ju fått hjälp på traven kan man säga. Säg den som inte har sett Saab reklamen där den smäktande musiken som Oh Laura framför till reklamfilmen för Saab dånar fram med kraft och betydelse. Jag tycker det är en väldigt bra och fint låt!

Dessutom uppträdde gruppen Oh Laura med sångaren Frida Öhrn på Allsången på skansen i tisdags. Musiken trollband nog hela Sverige för de som kan ha missat Saab reklamen på TV. Release Me som låten heter lyfte upp hela Skansen :)

Har du inte hört den själv. Ja då kan du vara lugn..
Ladda ner låten i MP3 format här:
Saab - Release Me.mp3

Jag önskar Frida Öhrn med gruppen Oh Laura all lycka till. De är här för att stanna tror jag =)

Trevlig sommar!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du får kolla en gång till när inlägget blev postat..Inte så konstigt att lägga sig kvart över 12 va ;D ja, ska kolla de där med ip..tack! (och yes jag stavar med H :)

05 juli, 2007 14:52  
Blogger Per sa...

Postat 00:14.. Oppps =)
Sorry. Då förstår jag varför du skulle sova hehe.

Varsågod. Du kan givetvis söka på andras IP på länken jag gav dig.
Vem ska du snoka upp nu? :)

Snart är det dags för bilfärd här.. Mot kusten!

Ha en bra dag Ehlin.

Kram

05 juli, 2007 15:15  

Skicka en kommentar

<< Startsida