tisdag, november 14, 2006

Min stora kärlek

”How Wonderful Life Can Be When Your In The World” som Elton John sjunger, ja så är det för mig, att min underbara fästmö Elin finns i denna ibland grymma, ibland vackra värld. Min Elin gör mig LYCKLIG!

Hon är snäll, omtänksam, busig, duktig, snygg, öppen, glad, och mycket mer. Listan kan göras lång =) Vi träffades för ja, drygt fyra år sedan men då i digital form på Lunar. Efter lång kontakt över nätet (1,5 år) ca träffades vi IRL. Ja, sen den dagen har vi varit ihop i över tre år och förlovat oss i Egypten har vi också hunnit med.

Katt och fiskar äger vi ihop och livet ser ut att bli en trevlig och mysig tid med min Elin. Vi ska bli gamla ihop =)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

I love you and I always will!!*kyssar* din Elin

22 november, 2006 12:39  

Skicka en kommentar

<< Startsida