fredag, juli 28, 2006

Foxy The Cat

Hej i värmen!

Nu är jag hemma efter ännu en arbetsdag och det är helg igen. Hurra =)
Det har varit ett regnstråk som drog över Uppsala men nu har det slutat att regna. Skönt att den varma luften försvinner något. Nu är temperaturen på behagliga 20 grader men det är varmt för klockan är strax åtta.

Elin och min fina katt Foxy har vuxit. Foxy var bara drygt 9 veckor gammal när vi fick henne. En mycket kramgo, trevlig och social katt är hon. Nu när Foxan är 1,5 år äldre är hon lika söt som när hon var liten fast hon äter som en häst.

Tre gamla bilder på Foxy nedan.
En bild där hon sträcker sig efter kärlek =) Foxy ligger och sover. Den sista är Foxy i storlek med min fot om inte mindre hehe.








Tre nya bilder på Foxy.
Foxan har sett nått bus. En kisse på skrivbordet och hon är stor och söt i profil.










Trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vår lilla och stora Foxy ser så söt och fin ut... *pussar* din E

29 juli, 2006 09:47  
Anonymous Anonym sa...

Jag ser inga bilder på Foxy *Spanar* Helt blankt ju om inte text d.v.s. var finns Foxy på din hemsida? *nyfiken* Kolla in min hemsida/blogg, min syster har precis skaffat sig en kattunge: http://www.nallen.be/

13 augusti, 2006 19:59  

Skicka en kommentar

<< Startsida