söndag, juli 23, 2006

Min blogg är kategoriserad

Hej i sommarnatten!

Tyvärr har inte blogger.com en funktion som automatiskt gör att man enkelt kan göra kategorier och när man sedan skapar inlägg placera dessa inlägg i de kategorier man nyss har skapat. Detta vill jag göra för att det ska vara lättare att hitta på min blogg. Men som sagt denna funktion saknas. Jag letade runt och hittade en ganska smidig lösning =) Ni får avgöra själv hur bra den fungerar?!. Kategorierna finns i högermenyn under rubriken Categories.

Jag ÄLSKAR dig min ELIN =) DU är bäst och får min värld att snurra runt.. Vår katt Foxy är underbar också :) En liten parantes.

Ha det bra framåt natten och mot söndagens slut allesammans.
Jag hoppas att ni gillar mina nya kategorier =)

Ciao

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Känner igen de där med kategorier. Lättare att strukturera sina ämnen o lägga in de i olika fack, vilket ämne som hör till vilket kategori eller hur! Lättare för dig själv o för oss läsare om inte annat =) Bra jobbat *tummen upp*

13 augusti, 2006 20:02  

Skicka en kommentar

<< Startsida