söndag, augusti 13, 2006

Lite fix och trix

Hej!

Jag har lagt till temperaturangivelser på min blogg från fyra olika städer i Sverige. Det kan vara bra att ha koll på när man kan ha shorts och när det är dags att plocka fram vintermössan igen =)

En annan uppdatering är en knapp för att lägga till min blogg som favorit. Jag har också lagt till en länk på min blogg där man automatiskt göra bloggen till sin startsida. Min blogg är också sen en tid länkad till Bloggtoppen.se
Det går att rösta och kommentera min blogg på följande länk: http://www.bloggtoppen.se/bloggdetaljer_5102.html

Jag har också gjort rubriken To The Future And Back Again To Eternity klickbar i alla lägen och att den byter färg tydligare när man håller muspekaren över rubriken. Lite annat småfix och trix är också uppdaterat.

Ha det bra i regnet, för här regnar det nu.

PH

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det där med temperaturangivelser är ju hur coolt som helst, ngt man borde prova på även om det är sen sommar nu. Här i sthlm spöregnar det för en gång skull, skönt! Sägs att det ska regna imorrn oxå faktiskt. Lika grått o mulet o fuktigt hos er så som det är hos oss? Kram

13 augusti, 2006 19:53  

Skicka en kommentar

<< Startsida