söndag, mars 01, 2009

Blue Moon Bar 27/2 -09

I fredags var jag på BMB i Sthlm på AfterWork med några vänner. Det var värdens drag! Hur kul som helst =) Det var gratis inträde till att börja med. Ovanpå det bjöds det på gratis tacobuffé vilket var mycket uppskattat såklart. Dessutom toppades kvällens AfterWork med att Stockholm Live (Stand-Up Show) var på scenen på Da Moon ;) De var ASBRA!! En lyckad kväll kräver tre saker. Skratt, mat och schyssta priser i baren. Det där med schyssta priser infriades också då baren hade AfterWork priser på öl, cider m.m. fram till 20:00 i alla fall. Kul att avnjuta denna oförglömliga kväll i goda vänners sällskap!!

En nackdel med kvällen var dock att jag bor i Uppsala.. FY skäms SJ och andra aktörer för att det finns så dåliga förbindelser mellan den fjärde största staden Uppsala och vår vackra huvudstad Stockholm. Det kanske bli bättre i framtiden får vi hoppas på =) Visserligen går det en och annan nattbuss men den åker inte raka spåret utan ska stanna på några ställen så det dröjer för lång tid att ta sig hemåt. Jag åkte i alla fall hem med Uppsala tåget strax efter 23-tiden på fredagskvällen. Det var ganska lagom faktiskt! Efter att ha jobbat en hel vecka är man TRÖTT och det var NICE att få komma hem och sova i sin egen säng.. :)
En bild från festen. Jag är längst bak i soffan. Dålig kvalité på bilden samt att jag gör någon konstig min.. Håll till godo ;)

/Per
http://www.bluemoonbar.se/stureplan/
http://www.stockholmlive.se/